Případová studie: Skluzavky: Nárůst tržeb ze SEO o 187 %.

SEO -optimalizace Skluzavky

Dlouhodobě spolupracuji s firmou Herold a jako SEO konzultant jim pomáhám zlepšovat SEO pro web Skluzavky.cz. Toto je případová studie jednoho roku, kdy se nám podařilo během hlavní sezóny zvýšit tržby o 187 %, oproti roku předchozímu.

Výsledky

Data za celý rok a porovnání s předchozím rokem za stejné období.

  • Zvýšení organic návštěvnosti o 59 %.
  • Zvýšení unikátních uživatelů o 53 %.
  • Asistované konverze se zvýšily o 67 % a jejich hodnota se zvýšila o 128 %.
  • Zvýšení objednávek o 52 %.
  • Zvýšení tržeb o 187 % .

Původní záměr klienta

Potřebujeme celkově zlepšit SEO.

Mít více návštěv od potenciálních zákazníků.

Zvýšit tržby oproti předchozímu roku.

Cíle

  1. Zlepšit organickou návštěvnost díky SEO.
  2. Zviditelnit web na hledaná konkurenční klíčová slova.
  3. Zvýšit tržby z organické návštěvnosti.
  4. Posílit asistované konverze z organic návštěvnosti.
  5. Celkově posílit hledanost brandu a přímé návštěvy.

Výzvy

  • Velká konkurence v oboru dětských hřišť.
  • E-shopy prodávající čínské zboží za nižší ceny.
  • Vysoké investice konkurentů do SEO a dalších služeb.

Řešení

  • Vytvořil jsem SEO audit stávajícího stavu.
  • Identifikoval jsem slabá místa pro zlepšení SEO.
  • Doporučil jsem SEO změny a dohlédnul na realizaci.
  • Realizoval jsem systematický a dlouhodobý linkbuilding.
  • Jednotlivé kroky jsem reportoval klientovi a vše jsme konzultovali.
  • Následně jsem zhodnotil celý výsledek práce a popsal v reportu.
  • Jednalo se o dlohodobou spolupráci, která trvá již několik let.

Obsah článku

Líbí se Vám obsah?

Odebírejte Newsletter, ať vám nic neunikne.

Odebírejte novinky ze světa AI

Chcete-li se přihlásit k odběru tohoto blogu a dostávat upozornění na nové příspěvky e-mailem, zadejte svou e-mailovou adresu.

Sledujte mě na sítích.

Odběr novinek AI​

Odebírejte novinky ze světa AI

Chcete-li se přihlásit k odběru tohoto blogu a dostávat upozornění na nové příspěvky e-mailem, zadejte svou e-mailovou adresu.

Podobné články