Marketingová strategie: Modulové domy

Marketingová strategie: Modulové domy

V této zakázce jsem řešil marketingovou strategii pro klienta, který staví velmi kvalitní modulární domy na klíč. O modulární dřevostavby se sám zajímám, proto to pro mě bylo velmi blízké téma, do kterého jsem se velmi snadno mohl ponořit.

Z důvodů zachování důvěrných informací nebudu konkretizovat název firmy ani konkrétní čísla.

Poptávka klienta

Dobrý den pane Gottwalde, oslovuji vás s nabídkou spolupráce na přípravě marketingové strategie.

Potřebujeme pomoci s přípravou komplexní marketingové strategie (audit současných kanálů, analýza trhu, vytvoření nové marketingové a brandové strategie…).

V případě vašeho zájmu o spolupráci, rádi poskytneme další informace.

Následné jednání

Následně jsme si vyměnili ještě několik e-mailů, vypracoval jsem nabídku a uskutečnili jsem jeden online hovor, kde jsem zodpověděl všechny dotazy klienta.

Realizace marketing strategie

  1. Prošel jsem s klientem úvodní dotazník potřebný pro strategii. V tomto případě chtěl klient zodpovědět otázky písemně, proto jsem mu dotazník poslal.
  2. Požádal jsem klienta o přístup do analytických nástrojů, které již používal: Google Analytics, Facebook BM, Search Console.
  3. Prošel jsem si všechna data z analytických nástrojů a prošel web svými nástroji, které nepotřebují klientský přístup.
  4. Na základě dat i odpovědí jsem zpracoval strategii.
  5. Následně jsem s klientem domluvil termín a spojili jsme se pomocí online hovoru. Strategii jsem odprezentoval a vysvětlil jednotlivé body.

Parametry strategie

Časová náročnost: 77 h

Počet stránek: 71

Data na základě: GA, Similar Web, Search Console, FB BM, Majestic SEO.

Důraz strategie na: Sociální síť Facebook, content a branding.

Zjištění strategie

Konkrétní zjištění jsou více detailní a na základě důkladné analýzy. Vzhledem k zachování mlčenlivosti však zde budu více obecný a stručný:

  • Více se zaměřit na reference realizací na blogu.
  • Videa a fotky realizací.
  • Vytvořit cílovou stránku hlavního prodeje.
  • Na cílovou stránku směřovat PPC kampaně i SEO.
  • Sdílet více realizace a příběhy zákazníků na social.
  • Zapojit do strategie e-mailing kampaně.
  • Více zviditelnit tým a otevřít se pro zákazníky.
  • Odkrýt trochu know how firmy pro veřejnost.
  • Podchytit offline akce.
  • Lépe nastavit měření a cíle.

Realizace strategie

Těsně před zhotovením strategie mě oslovil klient, který mě vytížil na full time, proto jsem se dohodl s tímto klientem, že bych realizaci strategie přenechal někomu jinému.

Klient měl v záloze spolupracující marketing agenturu a nebyl tedy problém jí strategii odprezentovat a předat.

Agentura se následně ujala samotné realizace.

Jaká byla reakce klienta na hotovou strategii

Děkujeme vám za zpracování velmi podrobné a kvalitní strategie, určitě jí využijeme pro následnou realizaci. Některé zakázky už máme předem domluvené a potřebujeme více tlačit samotný brand značky a být více vidět v online i offline prostředí.

Obsah článku

Líbí se Vám obsah?

Odebírejte Newsletter, ať vám nic neunikne.

Školení

Jednodenní školení AI. Cena od 15 000 Kč za tým 6–12 lidí. Rezervujte

Odebírejte novinky ze světa AI

Chcete-li se přihlásit k odběru tohoto blogu a dostávat upozornění na nové příspěvky e-mailem, zadejte svou e-mailovou adresu.

Sledujte mě na sítích.

NABÍZÍM..

AI školení

Jednodenní školení AI. Cena od 15 000 Kč za tým 6–12 lidí. Rezervujte

Odebírejte novinky ze světa AI

Chcete-li se přihlásit k odběru tohoto blogu a dostávat upozornění na nové příspěvky e-mailem, zadejte svou e-mailovou adresu.

Podobné články

školení kurz claude Anthropic

Školení Claude Anthropic

Školení Claude pro firmy i jednotlivce. Díky tomuto kurzu se dozvíte, jak Claude používat při každodenní práci i na pomoc v osobním životě. Naučím vás

Číst více »