723 859 558 info@dangottwald.cz

Hodnoty

Svůj byznys a rozhodování stavím na silných hodnotách.

Za těch několik let v online marketingu jsem si uvědomil, že se nevyplatí spolupráce s každým klientem a to z mnoha důvodů.

Dříve jsem razil spíše pasivní marketing a bral jsem skoro všechny klienty. Výsledkem bylo, že jsem neměl možnost si s klienty vybudovat hlubší vztah a razil jsem spíše kvantitu, před kvalitou.

Nechával jsem se oslovit i klienty, kteří nemají podobné hodnoty a následně jsem byl z dané spolupráce spíše nešťastný.

Nyní si raději klienty vybírám sám a oslovuji je na přímo. Mohu si tak předem zjistit, zda si budeme rozumět a zda máme alespoň obdobné hodnoty.

Podívejte se na mé hodnoty:

Rovnocennost

Naše spolupráce bude postavena na vzájemné rovnosti a byznys partnerství. Pokud hledáte podřízeného zaměstnance, nejsem tou správnou volbou.

Funguji jako freelancer, který je zvyklý se rozhodovat samostatně, řídit si práci svobodně a chovat se zodpovědně.

Otevřenost

Jsem zvyklý mluvit na rovinu a to i v případě, že je to něco, co klient nechce slyšet. Věci říkám, tak jak jsou a nemám důvod je zaobalovat, zkreslovat, nebo jakkoliv okecávat.

Jsem přesvědčen, že je lepší si říkat i nepříjemné věci přímo do očí a být k sobě vždy otevření. Zároveň nemám potřebu cokoliv skrývat a dělat ze sebe někoho jiného.

Svoboda

Pevně věřím, že doba direktivního řízení a micromanagementu vedoucích pracovníků firem je již dávno pryč. Lidé se dnes rozhodují samostatně a potřebují dostat potřebnou důvěru.

Svoboda v práci pro mě byla vždy důležitá a očekávám, že klient bude respektovat mou odbornost, rady a nechá mi plnou důvěru v rozhodování i možnost věci reálně ovlivňovat a měnit.

Za tuto důvěru mohu na oplátku nabídnout maximální snahu, píli, vytrvalost a zodpovědné chování.

Pravdivost

Očekávám od klienta, že veškeré poskytnuté informace jsou pravdivé, že se tak chová ke svým zaměstnancům, partnerům i klientům.

Není za mě přípustné jakékoliv informace tajit, zkreslovat nebo jiným způsobem s nimi manipulovat. Marketing opravdu nesmí být o nepravdivých informacích.

Za sebe mohu slíbit, že informace pocházející ode mě budou vždy čestné a pravdivé.

Důvěra

Očekávám od klienta maximální důvěru, neboť celá naše spolupráce by měla být od začátku do konce založena na vzájemné důvěře.

Netrvám na podepisování jakýchkoliv smluv. Celá spolupráce je o důvěře a není tedy nutné se chránit smluvním kontraktem.

Pokud klient nezaplatí za mé služby, spolupráce velmi brzo skončí. Pokud bych já nedodal svou práci, pak klient nemusí nic platit.

Pokud klient dlouhodobě vidí, že spolupráce funguje a má výsledky, pak není důvod něco měnit a vzájemně si nedůvěřovat.

Pokud by klient nebyl spokojený, můžeme spolupráci kdykoliv rozvázat a nemusíme čekat na žádné výpovědní termíny.

Vzájemná sympatie

Není nutné být hned na začátku přáteli, ale je důležité, abychom si jako lidé rozuměli a dobře se nám spolupracovalo.

Lidé jsou na tomto světě opravdu různorodí a nikde není psáno, že si všichni musíme rozumět, přesto je však dobré hledat vzájemné synergie a navazovat především spolupráce tam, kde je vzájemná sympatie a společný cíl.

Spolupráce a komunikace

Je pro mě důležitá maximální spolupráce a komunikace mezi mnou, klientem, týmem a zákazníkem. Je zásadní, aby komunikace probíhala velmi intenzivně a ke vzájemné spokojenosti.

Pokud klient komunikuje málo, tak se ke mě nedostanou všechny potřebné a důležité informace.

Pokud naopak klient vyžaduje příliš častou komunikaci formou schůzek, meetingů a různých komunikačních nástrojů, pak se reálně může stát, že nebude dostatek času na samotnou práci.

Dalším zádrhelem v komunikaci může být nejen její intenzita, ale také styl. Každému vyhovuje trochu něco jiného a vlivem různých sociálních sítí, může dojít ke zkreslení či k informačnímu šumu.

Komunikace tedy vyžaduje určitou rovnováhu na všech stranách. Důležitá je trpělivost, tolerance a ochota věci řešit diplomaticky, ale efektivně.

Win-win situace

Jsem přesvědčen, že spolupráce by měla fungovat tak, že vám jako klientovi se vyplatí investovat do mých služeb a mě jako dodavateli se vyplatí pracovat výhradně pro vás.

Pro mě obživa i spokojená spolupráce, pro Vás rostoucí byznys a efektivní management.

Zdravé prostředí

Zajímám se o své okolí a není mi lhostejné, co se děje s naší přírodou a životním prostředím.

Snažím se žít méně konzumně, recyklovat použité věci, neplýtvat a nevytvářet zbytečný odpad.

Nejsem žádný radikál, ale i to málo, co mohu udělat pro sebe a své děti, může mít dopad.

Na druhou stranu jsem i proti jakýmkoliv radikálním řešením, které vedou k tomu, že by to snížilo naší životní úroveň a dopláceli bychom na to umělým zdražením různých služeb a energií.

Důležité je i samotné prostředí pracoviště. Člověk se v něm musí cítit dobře, zdravě a pohodlně. Samozřejmostí je v dnešních kancelářích: cirkulace vzduchu, optimální počet lidí, zdravé sezení, uzavřené kanceláře a dostatek přirozeného světla.

Byznys není všechno

U spousty firem narážím na to, že jejich cílem je pouze nekonečný růst lidí i byznysu, vydělávání peněz a nemají žádný jiný podnikatelský cíl.

Naopak u neziskovek mě zaráží jejich velké nadšení pro věc, ale prakticky žádný focus na zdravou udržitelnost v černých číslech.

Není nutné růst do nekonečna. Cílem může být i udržení několika dobře placených zaměstnanců, mít dobrý pocit ze své práce, uživit se a třeba i občas pomáhat ostatním. Nekonečný růst vede jen k nezdravé konkurenci, ničení životního prostředí a k tomu, že místo své rodiny obětujete své nejlepší roky práci na krátkodobém zisku.

Jsem zastáncem toho, že podnikat se dá i smysluplně, ohleduplně a v rovnováze – tzv. work life balance.

Je to také jeden z hlavních důvodů, proč jsem šel na volnou nohu. Abych pracovat jen tolik, kolik peněz reálně potřebuji a jen tam, kde má moje práce smysl.

Jsou Vám tyto hodnoty blízké? 

Neváhejte mně kontaktovat.

13 + 6 =