Marketingová strategie: Modulové domy

Marketingová strategie: Modulové domy

V této zakázce jsem řešil marketingovou strategii pro klienta, který staví velmi kvalitní modulární domy na klíč. O modulární dřevostavby se sám zajímám, proto to pro mě bylo velmi blízké téma, do kterého jsem se velmi snadno mohl ponořit.

Z důvodů zachování důvěrných informací nebudu konkretizovat název firmy ani konkrétní čísla.

Poptávka klienta

Dobrý den pane Gottwalde, oslovuji vás s nabídkou spolupráce na přípravě marketingové strategie.

Potřebujeme pomoci s přípravou komplexní marketingové strategie (audit současných kanálů, analýza trhu, vytvoření nové marketingové a brandové strategie…).

V případě vašeho zájmu o spolupráci, rádi poskytneme další informace.

Následné jednání

Následně jsme si vyměnili ještě několik e-mailů, vypracoval jsem nabídku a uskutečnili jsem jeden online hovor, kde jsem zodpověděl všechny dotazy klienta.

Realizace marketing strategie

  1. Prošel jsem s klientem úvodní dotazník potřebný pro strategii. V tomto případě chtěl klient zodpovědět otázky písemně, proto jsem mu dotazník poslal.
  2. Požádal jsem klienta o přístup do analytických nástrojů, které již používal: Google Analytics, Facebook BM, Search Console.
  3. Prošel jsem si všechna data z analytických nástrojů a prošel web svými nástroji, které nepotřebují klientský přístup.
  4. Na základě dat i odpovědí jsem zpracoval strategii.
  5. Následně jsem s klientem domluvil termín a spojili jsme se pomocí online hovoru. Strategii jsem odprezentoval a vysvětlil jednotlivé body.

Parametry strategie

Časová náročnost: 77 h

Počet stránek: 71

Data na základě: GA, Similar Web, Search Console, FB BM, Majestic SEO.

Důraz strategie na: Sociální síť Facebook, content a branding.

Zjištění strategie

Konkrétní zjištění jsou více detailní a na základě důkladné analýzy. Vzhledem k zachování mlčenlivosti však zde budu více obecný a stručný:

  • Více se zaměřit na reference realizací na blogu.
  • Videa a fotky realizací.
  • Vytvořit cílovou stránku hlavního prodeje.
  • Na cílovou stránku směřovat PPC kampaně i SEO.
  • Sdílet více realizace a příběhy zákazníků na social.
  • Zapojit do strategie e-mailing kampaně.
  • Více zviditelnit tým a otevřít se pro zákazníky.
  • Odkrýt trochu know how firmy pro veřejnost.
  • Podchytit offline akce.
  • Lépe nastavit měření a cíle.

Realizace strategie

Těsně před zhotovením strategie mě oslovil klient, který mě vytížil na full time, proto jsem se dohodl s tímto klientem, že bych realizaci strategie přenechal někomu jinému.

Klient měl v záloze spolupracující marketing agenturu a nebyl tedy problém jí strategii odprezentovat a předat.

Agentura se následně ujala samotné realizace.

Jaká byla reakce klienta na hotovou strategii

Děkujeme vám za zpracování velmi podrobné a kvalitní strategie, určitě jí využijeme pro následnou realizaci. Některé zakázky už máme předem domluvené a potřebujeme více tlačit samotný brand značky a být více vidět v online i offline prostředí.

Obsah článku

Líbí se Vám obsah?

Odebírejte Newsletter, ať vám nic neunikne.

Odebírejte novinky ze světa AI

Chcete-li se přihlásit k odběru tohoto blogu a dostávat upozornění na nové příspěvky e-mailem, zadejte svou e-mailovou adresu.

Sledujte mě na sítích.

Odběr novinek AI

Odebírejte novinky ze světa AI

Chcete-li se přihlásit k odběru tohoto blogu a dostávat upozornění na nové příspěvky e-mailem, zadejte svou e-mailovou adresu.

Podobné články